Motocykly

S 1000 RR (Sport)

Granite grey metallic / Black storm metallicLight white uni / Lupin blue metallic / Racin gred uniRacing red uni / Light white uni

Ikona mezi superbiky.

BMW S 1000 RR vedlo k revoluci v sportovní superbike kategorii hned od svého počátku. Poté, kdy se motocykl dále vyvíjel, byl jeho vyzkoušený a otestovaný koncept vypilován ještě více a doplněn o nejnovější technologie. Jeden stálý faktor však zůstal - impozantní výkonová křivka S 1000 RR a, z hlediska výkonu, je stále průkopníkem dodnes.

Nyní S 1000 RR přichází s DTC dynamickou kontrolou trakce jako standard pro ještě lepší jízdní dynamiku a bezpečnost. Výsledkem je, že S 1000 RR zůstává plnokrevníkem mezi sportovními motocykly - ať už na silnici nebo závodním okruhu. A jeho inovativní technologie Vám umožní zažít jeho výkon s větší intenzitou a bezprostředností, než kdy dříve.

Vzhled vítěze. Nebo siláka. Nebo bojovníka.

RR je ztělesnění superbiku - a to včetně i jeho designu. S jeho osobitou rozdělenou maskou a asymetrickými předními světlomety je okamžitě rozeznatelný. Linky ostré jako břitva mu dodávají vzhled extrémní čistoty, jeho obrysy a tvary se mimořádně doplňují. Vyzařuje láskou k rovinkám a ohýbá se zepředu dozadu a jeho hlad po vysokém výkonu je jasně vidět. RR s Vámi sdílí touhu pro čistou akceleraci a rychlost.

S 1000 RR přichází v 3 barevných verzích: metalická Granite grey s metalickou Black storm, zachycující temnou propast velkého města pro vytvoření dechberoucího vzhledu. Racing red s Light white, s jeho červeným obrysem kol, zdůrazňuje dynamický výkon motocyklu. Barevné varianty Light white s metalickou Lupin blue a Racing red, také s červenými trim liniemi, jsou vizuální ukazatelé jeho místa v závodním sportu a BMW motor sport rodině.

Vítězné statistiky. Vysoký výkon.

Kapalinou chlazený řadový čtyřválcový motor S 1000 RR je schopný 146 kW (199 k) při 13 500 1/min a maximálního točivého momentu 113 Nm při 10 500 1/min. Působivé statistiky, které jsou patrné jejím jezdcům. I s touto úrovní výkonu, standardní DTC dynamická kontrola trakce zajišťuje výrazně vyšší bezpečnost.

Stejně působivě, navzdory snadno dosažitelné úrovně takového výkonu, S 1000 RR stále vyhovuje EU-4 standardu.
Velký počet detailů Vám umožní zažít výkon S 1000 RR ještě více intenzivněji a udržet ještě větší přehled ve všech dopravních situacích. 3 jízdní režimy “Rain”, “Sport” a “Race” zajistí optimální koordinaci elektrického plynu, ABS a ASC i během měnících se podmínek. DTC dynamická kontrola trakce a ABS, obě nyní jako standard, zajišťují ještě vyšší bezpečnost. Elektrický plyn umožňuje obrovský výkon motocyklu přidávat daleko jemněji a příměji. Přístrojový panel s výjimečně vysokým rozlišením poskytuje jasné zobrazení zvolených nastavení spolu s rychlostí a otáčkami. Výsledkem je optimální přehled výkonu RR a vašeho nastavení za jakýchkoliv podmínek.

Výkon a dokonalost až do nejmenších detailů.

I zde je možné další zdokonalování, například s volitelným příslušenstvím Pro Riding Modes s dvěmi individuálními módy - “Slick” a “User Mode” a také s ABS Pro se senzorem náklonu. A dokonce i v rozsahu nejvyššího výkonu RR přichází se škálou užitečných systémů: volitelný Pro Shif Assistant umožňující řazení nahoru i dolů bez nutnosti použití spojky nebo plynu - pro ještě lepš tah vpřed. Launch Control a Pit Lane Limiter jsou také převzaty přímo ze závodní boxové uličky. Pokud se rozhodnete pro High Power baterii (Li-Ion), snížíte tím celkovou hmotnost RR o 1.5 kg, čímž poskytnete ještě větší závodní sportovní senzaci.

S 1000 RR zůstává prvotřídním sportovním superbikem. Stejně tak na silnici, jako na závodní dráze.